Deep Rock Galactic Wiki
Deep Rock Galactic Wiki

Aquarq
Aquarq icon.png
Detalles del recurso
Tipo Primary Objective
Dureza 0 (Recogido directamente)
Rareza Poco común
Value Experience Points 25 por unidad

El aquarq es un objeto que deberás recoger como objetivo principal en las misiones de Punto de Extracción. Deberás recoger 7 o 10 unidades para completar el objetivo correspondiente. De forma similar a otras gemas como las gemamargas, el jadiz o las perlas enor, son grandes y deberás descargalas en un sistema de almacenamiento grande (en este caso, en una perforadora).

Este objeto es grande, y por lo tanto, deberás recogerlo y llevarlo con ambas manos. Al hacerlo, no podrás hacer nada más que lanzar granadas y bengalas y montarte en tirolinas, y tu velocidad de movimiento se verá reducida un 25 %. Podrás soltarlo cambiando de arma o lanzándolo si pulsas el botón de disparo.

Appearance[]

As it appears in-game

the blue crystals marking its location

Aquarq is a large glowing blue chunk of crystal.

The area that the crystal is buried in is dotted by small sky-blue crystals and a dim blue glow, similar to other resources hidden within the walls. Small crystals only shine when there is Aquarq nearby.

Locations[]

Aquarqs can be found in any Planetary Regions, however they are exclusive to the Point Extraction game mode.

Trivia[]

  • Aquarqs are ground into pieces upon being placed into the Minehead.
  • Like the majority of minerals found on Hoxxes, the exact properties and uses for Aquarqs are unknown. They are presumably quite valuable; the Deep Rock Galactic corporation goes out of their way to mine them, even though they are commonly found in areas of high alien infestation.

Ver también[]